rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 1 mai 2009

All for one is all for Love - Partea a2-a

"Imi aduca aminte si acum noi doi la mare.Eu si ea.Imbracata intr-o fustta lunga alb,asa inocenta ce era, si-un maieut micut alb, toata o zana.
Se ratacise pe imensa plaja goala.Soarele apune usor si ea continua sa mearga singura, cu picioarele goale prin apa calaie a Marii Negre.Parul ii flutura usor pe spate, ca o printesa printre multimea de pescarusi.Am vazut-o din departare, era asa de asemanatoare cu printesa mea. SI se apropia din ce in ce mai mult, intunericul ii conjura din ce in ce mai mult trupul si chipul ei angelic, era tot mai asemanatoare ei, si se apropia, era chiar ea.
Era trista, si nu ma recunoscu-se inca, se pierdu-se si era confuza. A ridicat privire ce si-o atintise de ceva vreme catre globul de aur din indepartare, si m-a privit. Zambetul ei, ochii ei mari si verzi clipeau. "Ce cauti tu aici ? " mi-a spus usor luandu-ma in brate.Ne-am explicat unul altuia cum am ajuns pana acolo, eu vroiam sa ma mai recreez, ea stiti deja. Pura conincidenta dictata de cineva de sus, si de destin. O conincidenta cam clara nu ?
Trebuia sa ma intorc in camera unde eram eu cazat, ea lafel.Dar nu. Am ramas acolo amandoi.Era asa gingasa, parul ei drept si blonda si ochii verzi si mari pictati intr-un cadru perfect cu albastrul marii . Si eu langa ea.
Am preferat sa nu amestecam cuvintele cu sunetul valurilor, asa ca priveam si era fericita, era fericita. Si tot acolo, in acel paradis al nostru a fost a mea. Puteam eu sa cer mai mult? Dar pe cat am primit de mult, pe atat am ranit. Si nu ma indrebati de ce! O sa va povestesc..."

Niciun comentariu: