rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 4 mai 2009

Pierzandu-ma in privirea ta,ceva s-a intamplat.Miraculos,inima mea a inceput sa se umple de culoare, in timp ce luna mi le ascundea,o lumina falfaie peste pielea ta. Cu un gol in suflet am vazut amndoi rasaritul.Nu era necesar nici un cuvant...
Nu pleca din viata mea,lasa-ma sa mai raman.In urma cu un moment m-ai indragostit.Nu pleca inca,nu ma pot decide,dar in urma cu un moment m-ai indragostit.
Inima mi s-a luminat un moment,cu un sarut ai reinventat totul in mine.Si nu mai suntem cei dinainte ca atunci cand rasarea soarele.Nu era necesar nici un cuvant....
Nu pleca din viata mea,lasa-ma sa mai raman.In urma cu un moment m-ai indragostit.Nu pleca inca,nu ma pot decide,dar in urma cu un moment m-ai indragostit.
Suspin fugar,magic si vremenlic.M-am mai uitat o data...instantaneu te iubesc!

Pentru pyticotul meu magic, Ruxandra!!!

Niciun comentariu: