rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 20 august 2010

E frumos sa stii ca cineva te iubeste desi e departe si a incetat sa iti mai arate.Cele mai mici semne ma fac sa cred si sa fiu sigur de ceea ce simti, desi e tarziu.
Am citit de curand intr-o carte se numea ¨Uitata schiimbara¨, m a atras titlul in prima fraza, apoi m-am lasat furata de cuprins, si in linistea in care ma introduceam citit am vazut unu lucru ¨Importanta era prima schimbare, primul lucru pe care ea, fetita cu ochii mari si verzi , il facea.Si-a schimbat gandurile rele intr-o certitudine, de azi stia si accepta si striga tuturor ca el, asa cum este, o iubea.¨ Azi e randul meu dupa atata timp, sa accept ca ma iubeste. Sunt sigura unde este a doua aripa a magiei, am sa fac tot posibil sa o adug langa a mea, candva, cand universul va conpira, deocamdata nu curand.

Niciun comentariu: