rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 24 august 2010

o bucata de gand prafuita.

Ce sunt cuvintele asternute pe o foaie? O bucata de gand prafuita, ce se pierde prin egourile lumii inconjuratoare.
Nu raman sentimente, odata asternute cuvintele sunt scoase din suflet, sunt puse intr-un monument de pareri. Si nu stiu daca doar ale mele, sau pareri a ceea ce tu ai creat.
Si uneori ma intreb ce sunt cuvintele spuse in vant? Ce valoarea are un cuvant, dupa intamplari si fapte? Oare au ele puterea sa schimbe ceva? Sa miste un sentiment pe care l-am creat bazandu-ma puternic pe ceva ce stiam ca nimeni nu v-a putea schimba ?!Nu. Nimeni.
Nimeni nu o sa ajunga la soarele unde eu incerc sa ajung, soarele catre care nu abandonez barbca, nici macar acum, ptr ca nu te cred.Cineva cu o putere de convingere mai mare asupra mea, mi-a trimis ploaie, mi-a trimis gand si sentiment, si nu orice sentiment, sentiment din sufletul tau.
Si acum imi cer sa te cred ? E ca si cum as privi luna plina si as spune: nu, nu e luna, e doar o idee. Nu, Luna este acolo, este un semn, o bucata de gand, prafuita.
Asa cum cuvintele tale raman, departe de luna, faptele au spus multe, la timp potrivit si m-au intiparit si pe mn stransa legata de gandul tau in sufletul meu si pe tine, unde alaturi de ceea ce am fost , ceva extraordinar, din care, desi sunt mica, ai avut de invatat.
Stii ce a ramas dupa toata asta ?
Aceeas luna, si o impresie poate mult prea urata despre tine, pe care sufletul meu si-o va schimba, si vei deveni din nou ceea ce esti tu pentru mine. Un frumos, un cel mai frumos, frumos lucru infrumusetat. Momentan as vrea sa cred ca esti o idee.
Ptr ca ai indepartat atat de mult soarele, ai uitat ca iti era prieten sau poate nici nu.ti pasa, dar nu te poti minti singur, ca el e sus, si stie ce simti si mi transmite prin luna atat : adevarul.

Universul Conspira.

Niciun comentariu: