rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 17 iunie 2009

Azi nu esti...

Dar azi nu esti..

Sunt in mijlocul ploii de durere
Sub un cer gri ce-mi stinge sufletul,
Si inima plina de povesti
Face reala aceasta durere.
Dar azi nu esti,
Ieri straluciai precum soarele,
Ce s-a ascuns intr-o seara,
S-a facut tarziu si nu s-a mai intors.
Si la fereastra mea am vazut durerea,
Privirea ta in fiecare picatura de ploaie.

S-a facut noapte,dar nu mia straluceste,
Luna ce ieri spunea ca ne iubeste.
Si am asteptat dimineata in fiecare noapte,
Dar ziua cu tine nu a mai venit.
Poate maine te vei intoarce,
Si in amurg luna va mai straluci,
Cum facea ieri
Si chiar daca nu te vei mai intoarce
Voi mereu aici,
Si nu am sa te uit.

Dar azi nu esti...
Ieri straluceai ca soarele,
Ce s-a ascuns intr-o seara
Si s-a facut tarziu, nici azi nu s-a mai intors.
La fereastra am vazut durere,
Privirea ta in fiecare picatura de apa...
O sa te iubesc mereu Dada meeaa :(.

Niciun comentariu: