rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 23 iunie 2009

Nu spune nimic.

Poate ca nu sunt eu ceea ce cautai sau ca tu sa fii jumatatea mea.De mult timp iubirea a plecat din casa asta, nu ne mai ramane nimic de zis.Lasa hainele langa pat, mai ramai un pic.Nu spune nimic, totul este in ordine,pentru o singura data, nu spune nimic.Nu spune nimic, totul este in ordine .De data asta stinge lumina si nu mai spune nimic...
Astazi norii nu pleaca de la geamul meu si nu stiu daca vreau sa ma trezesc .Sub perna imi voi lasa inima daca intr-o buna zi te vei intoarce. Si te mai rog odata lasa-ti hainele langa pat, doar mai ramai putin si nu spune nimic.Totul este in ordina, pentru o singura data nu mai spune nimic.
Si nu stiu daca voi putea alunga de pe pielea mea,acele saruturi interzise pe care mi le-ai dat ieri.
Si nu spune nimic.


Ai uitat cand mi-era rau si m-ai luat de mana.
Ai uitat ca imi place mirosul de prajitura cu cirese.
Cum fumam primele tigari pe scara unui bloc anume din "centru
Cand ne prefaceam ca nu am inteles nimc din lectie pentru a trage de timp.
Ai uitat ca ma visai cand era noaptea senina.
Ai uitat ca iti citeam seara tarziu nuvele.
Ai uitat ca nu-mi placea supa la plic.
Ai uitat de pastilele de pe birou.
Ai uitat ca te sunam cand imi era frica.
Ai uitat cand mancam kurtos kolac, afara ningea si noi inghetam.
Ai uitat ca totul e limitat.
De remixul de la “ready or not”.
Ca mancam multa primola.
Ai uitat cat de des ne prindea ploaia.
Ai uitat ca iti furam din tigari de fiecare data.
Ai uitat ca eu am plecat…

Niciun comentariu: