rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 4 iulie 2009

Cel mai depret cadou!




Vreu sa-ti daruiesc un cadou
Ceva dragut,ceva ciudat .
Nu un cadou obisnuit
Dintre cele care le-ai pierdut sau niciodata nu le-ai deschis .
Dintre cele care le-ai uitat in tren sau nu le-ai acceptat.
Un cadou ce-l vei deschide si vei plange.
Te va face fericit si nu te vei preface
Si in aceasta zi de Iulie
Iti voi dedica cel mai depret cadou .

Vreu sa-ti trimit zambet lunii asa ca
Noaptea cine o va privi o sa se gandeasca la tine
Ptr ca iubirea ta este importanta pentru mine .
Si nu-mi pasa ce va spune lumea
Pentru ca gelos de vei fi ma vei proteja si stiu ...

Daca zambetul tau va fi obosit nu se va pierde .
Maine voi pleca intr-o calatorie si o sa tin cu mine prezenta ta ca sa nu plece niciodata.

Si chair daca va veni sfarsitul lumii sa fie intr-un abism
Nu ca sa ma urasti ci sa incerci sa zbori
Si te umple acesta agonie extrema
Chiar daca viata nu te va accepta respir-o pe a mea
Si nu vroiam sa incerc sa iubesc inainte de a te cunoste
Si ma neglijam si nu imi pasa .
Nu vreu sa te mai ranesc iubire .

Vreau sa-ti trimit zambet lunii asa ca
Noaptea cine o va privi o sa se gandeasca la tine,
Pentru ca iubirea ta este importanta pentru mine
Si nu-mi pasa ce va spune lumea .
Iubire negata, iubire neimpartasita si niciodata data inapoi
Iubirea mea asa de mare precum timpul, in tine ma pierd
Iubirea imi vorbeste cu ochii tai aici
Si esti tu
Estï tu.


Cadoul meu cel mai depret!
"Iarta-ma ca am intrat fara sa te anunt,
Nu este nici ora nici locul potrivit,
Dar trebuia sa-ti povestesc:
In cer nu este asa de rau..
Maini nici nu-ti vei aminti,
Ca a fost un vis ai sa-ti repeti,
Si in loc de raspuns din partea mea
Vei vedea o stea cazatoare.
Si cand voi pleca din visul tau,
Lasa viata mea pe pamant sa traiasca in Pace,
Eu vroiam doar sa-mi iau ramas-bun
Sa-ti dau un sarut si sa te mai vad odata
Promite-mi ca vei fi fericita,
Erai asa frumoasa cand zambeai
Si asa, doar asa vreau sa mi te amintesc
Asi ca-n trecut, asa de acum incolo,
Asa viata mea acolo sus va fi mai bine.
Acum trebuie sa te odihnesti,
Fi tu cea din anii trecuti,
Iti amintesti cand iti cantam
Inainte de somn?
Acum doar ma lasa sa vin
Inauntrul viselor tale sa te vad pe tine
Si in aceea trista noapte
Nu ti-am zis nici adio la plecare.

Acum este randul tau,
Doar al tau sa continui calatoria noastra,
Se face tarziu, trebui sa plec
In cateva secunde te vei trezi.
Si nu uita
Doar zambind vreau sa mi te amintesc"

2 comentarii:

Trecatoare prin ploaie spunea...

Fi sigura Ca ai reusit sa faci un cadou persoanelor iubite.Emana atat de multa iubire si dulceatza....:X:X.....ji tzi-am zis dk vr sate schmbi fa-o :XX:x.... ji sontinua sa scriipt k itzi iese ji ink cum :X...:X

elena spunea...

buna Raluca cf??:X doamne d knd nu am mai vb:>
>:D< Asa postari:X:X




vezi k am folosit numele:Aida si ALexandru intr-o postare,j dupa c am terminat povestea mi-am amintit k t cheama asa,j apoi am realizat k mai era j unul din A-urile tale:*:*