rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 17 iulie 2009

17 Noiembrie - Deliriu meu - 17 iulie

Deliriul meu
Gura ta nu si-a dat inca seama,
Ca buzele mele sunt motor sa poti incepe
Sa fac cu mine ce vrei.
Si stiu ca tu esti culoare pentru mine
Vopseaua ce desenezi tot ce port incolor.

Azi am sa te seduc,
Fara sa-mi dau seama, fara sa-mi dau seama!
Am sa-ti fur un oftat
Si va fi motivul deliriului meu! :X.
Nu stiu ce se va intampla, cand va fi,,cand timp voi astepa.
Ca sa infierbanti ceea ce ma face sa explodez.
Daca privirea ta se loveste de a mea,
Este accident, iti jur eu n-am vrut!
Dar nu am al remediu,decat sa zambesc!
Tu nu vei avea alta iesire decat sa vi la mine.

M-a prins, ma sarutat

Nu stiu cum s-a intamplat!

Seductie dintr-o greseala, a fost accident sau intentie.
Nu conteaza, nu te intereseaza.

Tu m-ai facut sa explodez :X.

Niciun comentariu: