rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 21 iulie 2009

Inca un post despre tine

Imi caut inspiratia pentru un blog tarziu in noapte. Tu? Iarasi tu? De ce nu-mi vine sa scriu si despre altceva? Despre alte experiente, alti barbati? Cineva ma iubeste si ar da foarte multe ca sa fiu a lui complet. Ma iubeste asa cum as vrea sa ma iubesti tu. Tu… tu ma iubesti in felul tau. Esti primul specimen de indragostit neimplicat pe care l-am intalnit. Asa-s eu, norocoasa!
Cum trebuie sa fie un barbat ca sa poata sa ma rupa de tine? Ce trebuie sa aiba, pentru ca tu nu esti cel mai reusit dintre toti…? Si totusi au trecut un an si ... cam jumatate? in aceste du-te-vino; ne invartim in acelasi carusel ametitor si oricat as vrea sa-mi schimb calutul, nu pot sa ma desprind de pe cel pe care m-am urcat la inceput.
Dar atunci cand ma fixezi cu privirea si imi vezi si sufletul in clipele alea, cand pot sa-ti citesc iubirea in ochi si in gesturi, cand esti in mine, ma saruti si ma ai … cand iti aud vocea la telefon, cand glumim si radem si nu exista niciun pic de tensiune intre noi … cand e vorba doar despre mine si tine, cand lumea nu exista in afara apartamentului tau … cand te intimidez si iti cumpar o gramada de prostii pe care le agati prin sufragerie, cand ma privesti timid si te rusinezi, cand iti afisezi toate tipurile de zambete … cand esti sincer … cand asculti tare in masina Parazitii si Fara Zahar si ma enervezi ca nu vrei sa dai drumul la aer conditionat pentru ca ‘esti sensibil’ … cand ne certam si vrei sa ma impaci si te prostesti ca sa ma faci sa rad, iar satisfactia care ti se citeste pe fata cand imi furi un zambet iti lumineaza toate trasaturile … cand imi dai mesaje tampitele si intram in mult prea multe detalii sexuale … cand esti vulnerabil … cand ma lasi sa te alint si sa ma alint langa tine … cand esti tandru … cand ma faci sa ma simt cea mai frumoasa si mai dorita femeie din lume prin felul in care ma privesti si ma atingi, cand simt ca sunt a ta si ca nu mai poate exista nimic altceva in afara de noi doi si momentul respectiv… (iar lista poate continua).
atunci imi dau seama ca degeaba incerc eu sa fug de langa tine, nu-mi sta in putere sa fiu fara tine. Cel putin nu acum. Ma adaptez si merg mai departe pentru ca esti o parte a vietii mele de care nu pot (si nu vreau) sa scap.

O clipa de fericire cu tine ma ridica mai sus decat orice gest frumos al acelora care ma adora si nu sunt tu…

inca un blog despre tine…
you’re fucking poison running through my veins

Un comentariu:

elena spunea...

:X::X:X:X:X:X:X
*pt k esti dusa...
*pt k il iubesti...
*pt k esti incapatanata..
*pt k promiti sa t schimbi j t gandesti la asta numai dak e vb d el
*pt k pana la urma cedezi
>:D<:*:*