rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 5 iulie 2009

Adio.


S-a ajuns la sfarsit, stiu doar cat imi vei lipsi.. Azi trebuie sa plecam si sa lasam totul aici.
Si chiar daca ar trebui sa continui, cum as putea sa te uit,daca amintirea ta este adac inauntrul meu?
Niciodata nu voi putea sa-ti inlocuiesc dragostea si nu voi putea simti din nou ce am reusit sa simt odata, mereu iti voi fi recunoscatoare,iubire, tu mi-ai dat tot ce am visat vrodata.
Si azi iti spun adio.. Imi voi aminti de tine cand va rasari soarele, cand voi asculta melodia noastra. Si chiar daca ma voi indeparta trebuie sa sti ca vei fi in sufletul meu.
S-a ajuns la sfarsit, si chiar daca imi vine sa plang azi ma simt fericita pentru ca am facut parte din tine. Stiu ca trebuie sa zburam, pentru moment sa incheiem,sa terminam. As vrea sa te rog sa nu ma uiti.
Niciodata nu voi putea sa-ti inlocuiesc dragostea si nu voi putea simti din nou ce am reusit sa simt odata, mereu iti voi fi recunoscatoare,iubire, tu mi-ai dat tot ce am visat vrodata.
Cate tristeti am impartit, bucuriile mele ti le-am daruit si azi te vad plecand.
Adio.. Imi voi aminti de tine cand va rasari soarele, cand voi asculta melodia noastra, si chiar daca ma voi indeparta trebuie sa sti ca vei fi in sufletul meu.

S-a ajuns la sfarsit,
Vei ramane in sufletul meu.
S`a ajuns la sfarsit,
Vei ramane ïn sufletul meu.

Niciun comentariu: