rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 5 iulie 2009

Sa fiu sau sa par


Sa fiu sau sa par cine iti imaginezi tu ?Asta nu ma poate face stapana vietii tale daca nu ma priveshti, beibi .Mult am incercat sa ridic vocea pentru a-ti trezi interesul gol... care te-ar face al meu, beibi.Si stiu ca acea zi nu va veni niciodata..
Dar tu vei fi mereu in visul meu ca o lumina ce ma ilumineaza si cand ma trezesc vreau sa incerc iar sa te visez.
Stiu ca inima bate mai tare, mai tare ca un motor si chiar daca nu stii nimic de mine intr-o zi te voi ajunge, iubire.
Cand am reusit si m-am apropiat de tine mai mult am inghetat, nervii ma ucideau n-am zis nimic, doar te-am privit.
In alta zi cand m-am convins sa-ti vorbesc mai serios te-am vazut trecand cu alta foarte fericit
si chiar nu era momentul.
Cum s-a intamplat ca sunt nebuna, atat de indragostita ?
Sa te vad trecand fara sa-mi vorbesti e o cruda suferinta ce dispare imediat ce ma gandesc la tine, zburand langa mine legati de un sentiment.
Si nu conteaza zilele care trec sau mor in incercarea de a te aduce din nou langa mine.

Niciun comentariu: