rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 10 iulie 2009

Mi-a inghetat inima.

Cand am crezut ca totul s-a linistit,
O flacara s-a ascuns in pieptul meu spunand tare ca nu ai plecat.
Inima mea cere de atata timp ajutor.
SI dupa atata incercare, azi am simtit
Cum batea cu tristete,
Plangand numele tau, cum se facea bucatele,
Si mi se scurgea sangele lent,
Inghetandu-mi corpul,
Lasand totul mort, si cu o frica imensa
Sa iubesc, nu din nou,
Si sa las deoparte tot ce-mi aduce numai durere.
In acest suflet, facut in bucatele,
Au mai ramas doar rezidur de sensibilitate,
Spine de iubire si putin din flacara
Ce conserva inca pasiunea din trecut.
Si toate miscarile mele cauta iertare,
Pentru ca nu mai sunt langa tine,
Si lacrimile mele curg precum un rau de apa otravita
Ce nu ma mai aduce la tine.
Toate lacrimile mele se duc odata cu apa
Si simt o durere asa mare, ce ma zdrobeste usor si lent
Si nimeni nu este constient ..
Sa te gasesc fara sa te caut,
Sa te pierd zilnic fara sa te am,
Sa te iubesc, fara sa te ador.
Sa te caut si sa te gasesc,
Sa inteleg oricat as fi de trista noaptea,
Luna nu ma minte.
Ma priveste fix, si-mi demonstreaza
Vina cuvintelor mele, tot ce-mi spuneam,
Ieri, nu a fost minciuna.
Este o magie sa simti fara sa sti,
Sa inteleg ca suntem unul si ca jumatatea niciodata nu o sa fie bine,
Ma trezeste si sa-ti urmez inima plina de rani,
Fiinca stiu , lucrurile se intrampla dintr-un motiv,
Si chiar de aluneci, ai sa fi in stare sa-ti repari zambetul
Cu lumina sufletului, cu magia si credinta
Ce te tin in viata zi de zi, chiar daca totul s-a innorat

Niciun comentariu: