rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 24 iulie 2009

Te pastrez...

  • Doar daca as putea fi cu tine, sa dorm in bratele tale, sa te privesc in tacere.Doar daca as putea sa desenez o scena din visele mele, unde esti intodeauna prezent. Doar sa te am aici, sa-ti spun ce simt : Pai, imi place fata ta, imi place parul tau, imi place sa visez vocea ta cand zice te iubesc, imi place sa te imbratisez, sa ma pierd in parfum tau [ ;;) ], imi place sa pot gasi cerul in ochii.Imi place zambetul tau, gura ta, imi place sa cred ca sunt nebuna dupa tine, sa te simt langa mine si cand vine noapte sa am grija de inima ta.
    Cum sa ma trezesc in distanta, fara pielea ta langa mine? Iti privesc poza, putem trimite multe sarutari cu vantul, sa privim luna in acelasi timp, sa ne mai povestim o zi.Doar sa te am aici, nu sti cat de mult imi lipsesti [ :X ].
    Si in ciuda a tot ce s-a intamplat, fara sa ne dam seama, o sa fiu la poarta ta sa-ti spun din nou: Pai, imi place fata ta, imi place parul tau, imi place sa visez vocea ta cand zice te iubesc, imi place sa te imbratisez, sa ma pierd in parfum tau [ ;;) ], imi place sa pot gasi cerul in ochii.Imi place zambetul tau, gura ta, imi place sa cred ca sunt nebuna dupa tine, sa te simt langa mine si cand vine noapte sa am grija de inima ta.
  • Un milion de istorii am inventat ca sa fiu aici, aici langa tine. Si nu iti dai seama ca nu am ce sa fac. Stiu ca te gandesti ca n-am fost sincera, stiu ca te gandesti ca nu am remediu, dar cine sa imi spuna ca fara tine nu stiu sa traiesc si acum ca nu esti aici imi dau seama cat imi lipsesti.Daca te-am dezamagit iti cer iertare in orice fel ar fi. Imi deschid portile inimii pt cand te decizi sa te intorci, pt ca nimeni niciodata nu poate umple golul care l-ai lasat in mine.Mi-ai schimbat viata, m-ai facut sa cred ca nu sunt aceeasi de ier.O zi, e un secol fara tine.Multe istorii am inventat sa iti demonstrez ca m-am schimbat si ce a fost a fost sa recuperam tot ce ne-a unit ca toti invatam din greselile noastre.Eu te rog doar sa ma ierti, dar cine sa imi spuna ce dificil e sa traiesti si acum ca nu esti aici imi dau seama cat de mult imi lipsesti.Daca te-am dezamagit iti cer iertare in orice fel ar fi, imi deschid portile inimii pt cand te decizi sa te intorci, pt ca nimeni niciodata nu poate umple golul care l-ai lasat in mine.Mi-ai schimbat viata m-ai facut sa cred, ca nu sunt acelasi de ieri.

2 comentarii:

Trecatoare prin ploaie spunea...

Hey cf thu:>?... nu ami jtyw ni ik d tine ...da ji thu un smen de viatza :>:X....take care ::*:*:

Anonim spunea...

dragut, da, imi place. :)
keep going.