rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 6 iulie 2009

Poate maini...








  • As vrea sa ma gandesc ca exista speranta sa mai pot sta alaturi de tine. Poate te voi gasii, poate maine ai sa te intoarci langa mine. Nu vreau sa uit privirea ta cea dulce, nu vreau sa ma gandesc ca esti cu altcineva, nu pot sa te las , sa nu te mai iubesc.Vreau doar sa te simt cand respiri .
    De ce acest adio este de neuitat ?Vreau sa te gasesc din nou.De ce aceasta durere este insuportabila ?Simt ca ma topesc la picioarele tale.
    Nu pot sa te mint ca te am in inima, nimic nu este la fel fara tine .Ma doare sa spun ca fara tine nu e nimic sa-mi mai zambeasca.Continui sa fi in mine...
    Sa te mai vad, sa te mai iubesc , sa ies din aces gol imens.Am auzit vocea ta, traiam iubirea ta...Vreau doar sa te mai simt asa aproape de mine.
    N-am sa renunt sa te am prizioner in visele mele,nu vreau sa pot uita de tine.Sti ca am sa te gasesc!






  • In tacerea ta imi mai ascult vocea cum striga dupa dragostea ta.Afurista frica, ce la fel ca si pe tine m-a prins fara motiv.Din suflet ti-as da iubirea mea, viata intreaga, din suflet as accepta sa traiesc si a mor langa tine.
    Ti-as da totul,daca frica nu ar insista ca ai sa pleci. Ti-as da totul daca inima mea ce acum poarta numele tau ar putea pleca odata cu tine.
    Ma visez langa tine, totul este numai liniste.Dar dintr-o data ma prinde intunericul ce ma trezeste si-mi intuneca lumea.
    Pastrez o raza de sperantain suletul meu ce-mi dezvalui motivul pentru care te iubesc,si cand castiga simtul meu, aceasta iubire infinita ma inunda de tine.


  • Zorii zilei fosforescente ma anunta ca este timpul sa cresc,sa las tristeta pe seama zilei de ieri, poate poate am sa pot fi diferita.Imi lipsesc istoriile sa pot trai, prieteni ce inca nu i-am cunoscut,melodii ce am sa scriu doar pentru tine, pentru tine.
    Vara este intre buzele tale, imi lumineaza fiecare spatiu, vara o gasesc in privirea ta, mi se pare o poveste cu zane.
    Nu exista nimic sa ma retina,am visuri pe care vreau sa le reconstruiesc, cu tine sper sa le pot implini.
    Am sa-mi inving orice frica, am sa las amintirile deoparte si am sa merg lent sa am fiecare secunda in minte, azima simt diferit.


  • Vocea ta, mangaierea inimii mele nu o mai pot asculta, saruturile tale ce-mi fura linistea nu le mai am.Vantul azi imi aduce in minte, lucruri frumoase cu tine.Ma simt ca o pasare pierduta zburand intr-un cer gri.Imi lipsea mana ingerului meu, tu ingerul meu inconditional.Si iubirea noastra are nevoie de tine.De ce ai plecat?De ce pleci ?nu inteleg iubire.Ce am sa fac in mijlocul noptii si fara bratele tale?Ce am sa fac, corpul te striga si nu esti?Unde ai plecat faa mine?Esti lumina drumurilor mele,dar unde ai plecat?
    Asteptarea a devenit eterna si nu esti, viata mea nu e drept ca ai plecat.Nu ma abandona, nu ma lasa asa, viata mea,fara tine nu stiu ce am sa fiu, am sa intorc timpul?!






  • Trebuie sa privesc spre alt loc ca sa nu las in mainile mele durerea. Sufletul meu ranit trebuie sa uit frica acestui gol ca sa nu inghete de frica pentru ca nu mai esti langa mine.
    Sti ca mereu voi fi pentru tine, diar pentu tine,dar lumea ne incojoara si destinul te indeparteaza.Pentru todeauna in mine,nu voi stim cum am sa scap de dorinta sa te regasesc, pentru todeauna fara tine.Nu as putea sa ma obisnuiesc sa traiesc fara tine nici o secunda.Departe de tine, nu am vrut sa se termine,sa ma trezesc dimineata pentru todeauna fara tine si sa stiu ca ne-am pierdut.Tu sti ca mereu voi fi doar pentru tine.


Niciun comentariu: