rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 21 iulie 2009

Nu plec...




Un nod in gat imi rupe vocea si nu-mi pot gasi cuvintele sa-ti spun Adio.te caut printre lumini, incerc sa nu plang.Iti daruiesc fiecare vis ce am reusit sa-l implinim.Nu plec...Am crescut de mana, numarand zilele ,jucandu-ne.AM creat o istorie fara sa ne gandit la finalul ei.

Uneori mi-a fost frica, dar am invatat sa zbor.Azi imprumuta-mi aripile tale,ca nu vreau sa aterizez.
Multumesc pentru bratele tale, deschise din cand in cand pentru mine.
Nu plec, daca ma iubesti in sufletul tau pentru todeauna.Nu plec si nu voi spune adio pana nu ma uit definitiv.Nu plec!
Nu incat amintirile in tot acest oras, multumesc pentru zambetul tau ce m-a facut sa stralucesc in intuneric.
Si daca as putea intoarce timpul, ti-as spune de azi ca nu as schimba acest vant catre nici o alta directie.

Punct! [Gone! :X & San Diego .

Niciun comentariu: