rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 7 iunie 2009

O zi nu tocmai roz

Stiti voi cum e o blonda cand e trista? Sau ma rog, astazi o sa vorbesc si in numele alora cu plete negre,rosi sau mai grav satene. Da, am si eu un stres cu ele, that's my bad point.
Sunt un pic amortita, azi noaptea a fost ceva de genu Girls Party si nu am dormit prea bine de la o "Shaorma",clar. Si nu vreau sa ma apuc acum sa-mi vars oful meu pe satene pe acest blog ROZ, e un of de la 1 mai, recent si nasol, ca pletele negre.
Nu cred ca v-am povestit, m-am gandit eu asa la viata mea, astia 17 ani. Si am realizat, tarziu ca nimic din ce am facut eu nu e bine. Nu mi-am recunoscut niciodata greselile, nu am stiut sa pretuiesc ce am niciodata, ba mai mult mi-am batut joc de tot ce am avut. De la cel mai mic prieten si la cea mai neinsemnata cunostinta la persoana care tin cel mai mult, pe toti i-am dezamagit.Oi fi eu blonda, dar nu e bine. Nu mai vreau sa fiu Baby Doll, not doll, mofturoasa si asa. Sa fiu eu! Sa ma stramb, sa tip, sa alerg, sa plec, sa ma imbat [cu masura ], si sa stiu sa pretuiesc ce am. Si e a nu stiu cata oara cand zis : Ma schimb!Dar niciodata nu am simtit cum e sa pierzi ceva cu adevarat, cu toate cam am pierdut multe lucruri. Nu multi!
Si gandindu-ma, m-am hotarat. Madrid, Spania, Alex, mama. Alex , nu Alex (L) , ci fratele meu.

Si normal am si eu fetele mele rasfatate si mieunate, ale mele cu care trebuia sa beau de despartire. Normal nu le-am zis inca, or sa citeasca stiu. Ca plec si nu ma mai intorc, ca nu vroiam sa se lase cu "cry cry cry". Si trebuia sa fiu toata un zambet, si am incercat sa fiu cum eram, normal ca nu am reusit.In loc sa ma gandesc la ele, eram cu gandul in ale "judete", apropiate.

"vreau doar sa fiu cine te iubeste, cum nu te-a iubit nimieni". O sa mai fie un vis, asta ca sa mi se mai demonstreze incao data ca visele nu se indeplinesc si ca am crezut 17 ani in zane, basme, ale prostii degeaba.In viata nu exista basmele, Tinker, peter Pani si asa, in viata existi tu si cei pe care sti sa-i pretuiesti.

Pupici si ne auzim.
Va povestesc maine de excursia in Bulgaria cu my friends. Without love! Pentru ca suntem cumintele.

P.S : Am si eu plete negre, putine. Bad me!

Niciun comentariu: