rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 18 iunie 2009

Si ....


Si.....

Ma gandesc la tine in toate minutele zilei.

Te visez de fiecare data cand inchid ochii.

Te caut in toate partile si

Te gasesc in fiecare detaliu.

Si m-am gandit ca te-am pierdut,

Si cand aveam mai mult nevoie de tine,

Ai aparut in lucrurile cele mai simple,

Amintindu-mi ca nu ai plecat

Si ca esti inca aici, cu mine.

Ma gandesc la tine, cu ochii deschisi

Si-mi este dor de tine chiar si cand dorm.

Si chiar daca nu-mi amintesc vocea ta,

Imi vorbesti in fiecare clipa,

Si ma faci sa zambesc.


Pentru ca oricat de departe esti,suntem conectati.

Esti cu mine si imi spui sa zambesc de departe.

Si zambesc pentru tine.

Stiu ca ma vezi

Si ca te simti fericita.

Este greu sa fi in picioare cu atatea lovituri.

Dar amintirea iubirii tale imi da putere

Sa infrunt viata si sa zambesc printre lacrimi iar.


Dada :( ever after.


Niciun comentariu: