rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Ce stiu de tine




Pot sa vad in privirea ta, atatea urme de tristele, pe care cineva le a lasat inaintea mea.
Inca este mare distanta , ne departe temerea ta,deschide mi un pic din tine, te mai rog.
Nu gasesc mangaiere sa te fac sa simti ca in bratele mele poti trai.

Daca ai putea sa stiu, ceea ce eu stiu de tine, ai stii ca ti este mai bine aici.Daca ai putea simti,
ceea ce eu simt pentru tine ai suferi ca nu sunt fericita.

Poate trebuie sa ti dau timp, sa astept un moment in care sa ne coincida iubire, intr un sfarsit.
SI chiar de incerci sa ascunzi, nu te poti preface , sarutarile tale nu ma pot minti.



Un comentariu:

Trecatoare prin ploaie spunea...

Ahhh ce sufle mare oti avea raluca.Respect pentru ca vb din inima si spui toto ce simti.
>:D<:*:*