rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 27 decembrie 2009

Vladut

Ai plecat fara sa anunţi.
Te am căutat si nu mai erai.
Destinul asa a vrut
Dar sufletul tău a rămas tăcut.
...
Erai ca un complice în visele mele,
Ştiam ca într o zi
U n i t i vom z b u ra.

...

Ştiu ca aripile tale rămîn cu mine
Ca din cer, îmbrăţişarea ta e adapostul meu,
Înger divin ma feresti de rele.
Stiu ca merg cu tine langa mine iti simt compania.
Cu a ta vocea incep mereu o a doua zi,
Si chiar daca usa ta,
E acum mai departe
Te mai pot auzi...

...



Pastrez aerul zambetului tău, ce imi da fericită,
Mi te amintesc foarte aproape de mine, impartind cu mine linistea ta,
Un oncean de bucurie ar fi sa te vad
Sa te iubesc nu uit, chiar dacă în suflete
... ploua cu lacrimi.


...

În fiecare carte este scris numele tău,
În fiecare vers, te simt cîntînd,
Mană ta mă conduce direct sub umbra pe care ai lăsat o,
Si ştiu ca într una din nopţi am sa te găsesc.
Si voi face tot posibilul sa t e o p r e s c...

...

Ştiu ca aripile tale rămîn cu mine
Ca din cer, îmbrăţişarea ta e adapostul meu,
Înger divin ma feresti de rele.
Stiu ca merg cu tine langa mine iti simt compania.
Cu a ta vocea incep mereu o a doua zi,
Si chiar daca usa ta,
E acum mai departe
Te mai pot auzi...
...

Niciun comentariu: