rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 22 decembrie 2009

pentru mine




Stiu cu cat ma intreb cu a putut fi, in ochii tai destinul meu sa ma vada mereu, n am sa stiu niciodata .Cine te a trimis, stia ca vei fi pentru un inger pe care l asteptam sa fiu o persoana fericita.


Vreau sa fiu o iubire eterna, te am asteptat atata timp si tu ai venit in lumea mea schimband o.Ai sters tot trecutul, suta la suta din mine mereu va fi pentru tine. Promit sa apar iubirea asta.

Stiu ca daca intr o zi nu esti, poate fi fatal, viata mea s ar schimba complet, m as pierde.Si, daca simti ceva foarte tare, este sufletul meu, si am sa te fac sa nu mai spui niciodata ca a fost o eroare ceea ce ne a unit.

Am o datorie fata de viata, merue sa te iubesc, promit sa am grija de aceasta iubire.

Niciun comentariu: