rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 21 decembrie 2009

Absenta;


Ma trezesc in frigul absentei tale si ma rog pierzand orele in camera mea, imi amintesc fiecare lacrima care a fost a noastra, ma doare inima.
Merg pe poteca pe care am construit o impreuna si ating o liniste profunda in inima mea si fug de dorinta unei iubirii profunde si ma mint din nou pentru a nega absenta ta .

Aceasta absenta prea mare, prea dura,prea neintelegatoare imi rupe in bucati ratiunea.
Aceasta absenta ma dezbraca de nelamuriri si umbre si mi arata iubirea ta.
Aceasta absenta doare in adancul sufletului si imi spulbera visele si rabdarea.
Aceasta absenta de gheata, de piele, de linista, numara orele fara mila.
Aceasta absenta infinita, de noapte si zi nu are final.

A fost atat de usor sa zici ca un adio va vindeca ranile facute in sufletul meu si al tau.

Aceasta absenta imi striga ca viata ia sfarsit pentru ca nu vei veni.

Si vezi, planul tau nu a ajutat la nimic, pentru ca nimic nu face timpul sa fie umbra inimii mele, uite vezi derutata si fara sa mi pastrez calmul cat mi as dorii sa te vad si sa uit tot.

Si ma doare indiferenta ta si amintirea ta imi face inima sa bata cum sa te uit daca nu vreau pentru ca fara iubïrea ta eu mor!!!

Niciun comentariu: