rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Colt de suflet...


Exista momente cand iluzia nu se opreste in drum,exista zile in care nu mai vrem sa vedem lumina unei stele, si uneori tristetea nu ne permite sa observam stralucirea soarelui si cred ca atunci cand nu mai exista motive IMI AMINTESC DE TINE, pentru ca mi amintesti sa zambesc, pentru ca ceva din tine, traieste inauntru meu si invers...Si este de necrezut puterea pe care o ai asupra mea...E asa de subtil, ca si cand soarele imbratiseaza un fluture,care miscandu si aripile poate schimba lumea intreaga, asa esti tu pentru mine... Si este asa cand lumea cere ce este urat, cand inima mea se distruge si se repara in cateva secunde, cand lacrimile mele sunt seci din cauza brizei zambetului tau, si cand stiu ca toata lumea poate sa fie intunecata, eu pot vedea buzele pline de culoare ce stralucesc printre nori, si asa de aici de unde sunt ma gandesc la tine, si incep sa cred din nou.

Niciun comentariu: