rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 6 iulie 2010

Am din nou încredere. În tine, în mine, în viitor. Detaşarea mă face să privesc lucrurile într-o altă lumină. Eşti departe de mine încercând să repari greşelile trecutului însă eu am încredere în tine. În mine şi în viitor. Paradoxal, te simt mai aproape de mine decât te-am simţit de mult timp încoace. Mii de kilometri între noi, dar atât de aproape în inima mea. Te privesc într-o lumină nouă. Pe tine, pe mine şi viitorul. De foarte mult timp ştiu că planurile trebuie să lipsească dintre noi cu desăvârşire. Nici acum nu-mi fac vreun plan, după atât timp mi-am învăţat lecţia. Mi-ai spus că tu m-ai determinat să gândesc aşa. De fapt a fost un fel de scut de apărare cu care m-am înarmat ca să pot rezista.
Mi-e teamă de sentimente noi. Pentru prima dată după mult timp aseară nu am lasat garda jos . Toti vorbeau cu mine şi încearcau să fie drăgăstosi, însă gândul mi-era peste oceane, alături de tine. Am propagat ideea unor noi începuturi, dar mi-am dat seama că schimbările bruşte şi mari nu mă caracterizează, nu mă regăsesc în ele.

În continuare nu ştiu ce va fi şi ce se va întâmpla. Nu găsesc însă încă barierele care să ne oprească să fim “noi”. Un lucru ştiu însă şi anume că am regăsit în mine puterea să fiu calmă. Am descoperit că îţi pot fi, înainte de toate, o confidentă şi o prietenă. Am aflat că te pot sfătui fără pic de gelozie şi răutate. Am redescoperit undeva uitat în mine un echilibru după care tânjeam de atât de mult timp.
După toate momentele tensionate şi obositoare din ultima perioadă pot spune că mi-am regăsit liniştea. Şi, culmea, fără să uit că exişti pe faţa acestui pământ, ci alături de tine într-o formă în care nu mă vedeam acum câteva luni de zile.

Am din nou încredere în tine, în mine. În viitor.

Niciun comentariu: