rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 4 iulie 2010

Despre femei si barbati




Daca as putea sa scot ceea ce simt acum din mine, si sa afisez pe blog, m as simti cu adevarat inteleasa, as simti cu adevarat ca tu cea/cel care citesti intelegi ce vreau sa iti spun.
Mi ar placea ca din acest post, fiecare fata/femeie sa intealaga ceva, sa inteleaga esentialul si ar fi perfect, si fiecare baiat/barbat sa se gandeasca de doua ori inainte sa iubeasca sau nu o femeie.
E greu, e greu si e greu, cand lacrimile nu se opresc, cand nimeni, absolut nimeni nu le poate opri, nici macar el, baiatul meu, de care vorbesc tot timpul, nimeni, absolut nimeni, nu poate opri lacrimile mele de acum, nimeni nu mi poate imbratisa sufletul, sau sa mi aline ce simt. Nimeni! Nici macar eu n am puterea sa ma linistesc si sa merg inainte.Stiu doar ca pot sa inchid ochii si sa mi doresc sa uit, atat.

De ce fiecare femeie, cauta scuzele ptr persoana pe care o iubeste,atunci cand aceasta greseste?De ce incercam tot timpul sa ii scuzam, cand avem adevarul in fata, cand exista dovezi atat de clare, de ce ne mai agatam de orice lucru sa mergem inainte? Oare nu suntem in stare sa punem demnitatea noastra inainte, demnitatea noastra ca femeie, ca persoana, ca fiinta umana. Chiar daca nu vrem sa vedem adevarul, el exista, e in fata noastra, adevarul, nu vrem sa l vedem, il ocolim azi, il ocolim maine, ocolim si ii scuzam de atatea ori in fata celorlati,ba chiar in fata noastra.Oare nu ne dam seama ca asta inseamna sa ne batem joc noi ca fiinte de noi?De sufletele noastre, de constiinta noastra, sa ne lasam calcate in picioare, pentru ce?Cand putem lasa adevarul la suprafata, putem accepta, si odata ce am acceptat, vom merge inainte, vom pasi in viata si vom descoperi un alt si un alt barbat, pana l vom inalni pe cel ce ne va respecta
Lucru asta se poate, atunci cand se vrea, si nu e vorba neaparat de ce vrem, e vorba sa nu ne lasam calcate in picioare, sa luptam pentru fericirea noastra, nu sa fugim de ea si sa ne legam tot timpul de ceva fals, cand stim ca intr un moment apropriat sau indepartat ne va face rau.

Se spune ca nu exista baiat care sa nu insele, atunci inseamna ca e mult prea prost si lipsit de caracter si nu stie sa iubeasca.Atunci cand inseli o persoana, nu inseamna doar ca nu o iubesti, ci ca nu o respecti, nerespectand o pe ea nu te respecti nici pe tine, atunci devi un nimic, chiar daca ei, barbatii, sunt f mandri de ei, undeva in pantalonii lor stiu ca sunt niste nimicuri ptr ceea ce fac.

Apoi daca acceptam odata, de 2 ori, de n ori sa ne insele, de ce nu ne inselem si noi, de ce mai respiram daca nu stim sa ne facem auzite, vazute si iubite?Pentru ce?

Bun, ma inseala, culmea, mai si accept, pentru ce?Cand pot fi oriunde, singura , neinselata si fericita, sau chiar cu altcineva, neinsealata si iubita, iubita.


Cunosc un caz, o persoana la care tin enorm, a taiat raul din radacina, si a privit inainte, si acum cineva o iubeste, poate fi ceva mai frumos de atat?Are deminitate, are orgoliu, se iubeste pe ea inainte de toate, si este iubita.Asta inseamna sa fi femeie, sa fi om, fiinta umana. Nu sa te lasi mintita si pacalita.

Da, e adevarat, iubesc atat de mult, incat as acceptat orice, pana intr un punct, cand am sa realizez defapt ca nu e bine, pana in punctul cand ajung sa mi doresc sa fiu iubita cu adevarata.

Da asta imi doresc, sa fiu iubita, fara ca prietenul meu sa aibe nevoie de alte surplusuri, fara sa fiu nevoita sa vars lacrimi zilnice pentru ca nu ma baga in seama, nu ma cauta, nu am iesit, nu m a sunat, nu mi a raspuns, mi a inchis, m a ocolit, m a mintit. Fara sa fiu nevoie sa ascult zilnic aventurile lui cu n fete, sa aud cum de alungul relatiei cu mine, s a iubit cu atatea, fara sa fiu nevoita sa ma gandesc ca cineva ii da mesaje si ii spune ¨in trei nu se poate?¨, fara sa mi faca rau, fara sa ii gasesc scuze la tot pasul si in fata tuturor, fara. Vreau sa ma iubeasca cineva lafel de mult cum iubesc eu, stiu ca nu se poate, eu am felul meu de a iubi.Si o sa iubesc o singura persoana, mereu, dar nu am sa mai accept, am sa privesc si n am sa mai accept sa sufar. Gata!!

Haideti sa fim femei pana la sfarsit, barbati sunt destui, cu siguranta exista cate unul pentru fiecare sa ne iubeasca cu adevarat, sa nu aibe nevoie de surplusuri. Si stiti la ce ma gandesc.

Un barbat care inseala e o persoana josnica, un barbat care minte, nu mai e un barbat , e un nimic.


Da plang, si plang si plang, cel putin daca nu ma intelegeti voi, mama mea pentru prima data m a inteles cu adevarat si m am inteles eu. Pentru ca ma doare ma doare.

Cand cineva iti demonstreaza cu toate posibilitatile ca nu te vrea, nu crede in cuvintele lui cand spune te vreau, daca iti demonstreaza tot timpul contrariu.

SI asta e, de ce sa fiu nefericita, cand pot sa fiu fericita?! In fond eu stiu, noi stim cat iubim si putem iubi o persoana si fara sa fim cu ea, sa o iubim si atat, dar sa fim cu cineva care sa ne iubeasca, si sa fim fericite.


O femeie e frumaosa iubita, si cu deminitate!!


As mai scrie, dar vreau sa mi opresc lacrimile, si sa dorm si sa am bucur maine de plaja, de mare, de cluburi, de visele mele, de rochitele mele, de realizarile mele.Pentru ca 18 ani si sunt realizat, pentru ca in mai putin de cateva luni, visul meu sa fie materializat si o sa pot impartasi cu voi pozele de la prima mea prezentate, rochitele mele colorate feminine si plina de demonitate!!



Si baietelul meu, ramane baietelul meu ok?! Universul conspira!! Si mi ar placea ca baietelul meu sa stie ce mi place si ce nu la el, sa pot sa i spun ce gandesc, fara sa mi fie frica, sa stiu ca mi va spune adevarul si sa fie sigur ca am sa l inteleg si n am sa ma supar, sa pot sa i spun ce gandesc sa i spun ce mi zice una si alta, pentru ca faptul ca i spun nu inseamna ca le si cred, dar vreau sa adu de la el.

Baiatul meu nu stie si nu o sa stie chestiile astea, :(, probbabil intr o zi cand sper sa nu fie prea tarziu, o sa afle, intamplator. :(


UNIVERSUL CONSPIRE.

2 comentarii:

Monica, matusa spunea...

Mai mult x mai putin asta ai scris´o pers, dk nu te-as cun .eu stiu cat iti doresti u s discuti cu el, s ii spui ce simti, si stiu k nu o s ai curajul sa fc asta, ca sa nu t lase, s nu v certati iar, dar iti sp sincer k o s inteaga si o s t aprecieze. cat despre celelelte.. celelelalte sunt celelalte, u esti raluca, singura raluca a lui si u iubesti atat d pur si ai un mod atat d special de a iubi baiatul asta incat op s t aprecieze enorm.ink ceva raluca,cand ai prezentat portofoliu si ti-au sp k esti prea mik s incepi o kriera cu adv k designer vestimentare, ca si creator, si ai zs ca u poti, k sufletul tau poate si k e singura forma sa arati persoanei p kre o iubesti, c ao iubesti, doar asa, ai fost fenomenala. e o plcr s t asc, s t citesc, s t urmaresc si s iti fiu prietena. ca sa t cun p tn cnv cu adv trebuie s parca un drum in sufletul tau.

Pui spunea...

pui fii mandra de sentimentul tau, fii mandra cu adevarat.milioane de femei in lumea asta nu simt ce simti tu,zoder nu simte ce simti tu, nici nu cred ca are habar de felul in care il iubesti. eu te-am vazut plagand, razand, vorbind cu el, despre el, certandu-te, iertandu-l, injurandu-l, vorbindu-l de rau, de fiecare data cu aceeasi sclipire si aceeasi magie. cand spui alexutu, exact cunm spui tu , in momentul ala conspira universul . fii mandra de felul in care iubesti si fii fericita! zoder o sa isi dea indiferent daca e langa tine sau de de cat esti de puternica si de speciala. SI DE CAT DE MULT IUBESTI!! atat de mica si de slabut si atat de speciala si de iubitoare. tu tot timpul ma faci sa plang, fie ca esti fericita sau trista, ptr ca suflatul tau e f pur!