rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 4 iulie 2010

Delirul meu

Ce atata tristete?Ce atatea lacrimini, cand Luna imi zambeste? Afara durere!!
Da da, ti am povestit de cateva zile am un delir, nu l pot dezvali pentru ca s a converti in delir mondial.Am auzit multe variante al delirului astuia al meu, dar nu, nu are legatura cu design-ul, nici de cum, este ceva atat de personal, atat de al meu, incat nu l pot dezvalui nimanui absolut. Exista cineva, nu foarte departe, ce il cunoaste, si pentru faptul ca mi cunoaste delirul asta, stie sa ma .. fure sa i spunem, mereu.
Serios, v as spune care este delirul meu, dar se transforma in delir mondial, mondial , mondial, nu asa.Nu e un deliru oricare, ci nu este si nici nu vine din partea unei persoane oarecare.Este cu siguranta ce l mai exploziv delir, delir pe care orice fata si l ar dori, sau dupa care orice fata delireaza.
Credeam ca Madrid pentru mine reprezinta doar un loc sombru, unde trebuie sa trag cat mai mult, pentru mine, pentru viitorul meu si pentru planurile pe care le am.Si raman constanta in ceea ce priveste viitorul si planurile mele, cu multa munca , vointa si speranta poti sa faci orice, indiferent cat de departe sau de sus este scopul, il poti ajunge si depasi.Mai ales la varsta mea, cand timp este din plin. Bun asta sunt ca delirul meu ar fi design-ul, gresit.Design este munca mea, este pasul cel mai iportant pe care l am facut si o sa l fac in viata asta, ce poate fi mai frumos decat sa ajungi intr un loc, unde multe si ar dori, sa fi tu si sa te critice sau sa te aplaude cineva, datorita si doar datorita muncii tale, si efortului depus. Se spune ca pentru un vis, renunt la multe lucruri.Si uite ca am renuntat si am reusit.Cu toate ca raspunsurile pe la inceput erau pur si simplu negative, ¨la 18 ani nu poti realiza f multe lucruri in demoniul asta¨, oricand poti sa realizezi ceva, oricand si in orice moment, nu conteaza unde, cum si cand. Atunci cand vrei si atunci cand iubesti cu adevarat, chiar credeti ca daca n as iubi atat de mult ceva pe llumea asta mi ar pasa?Dar stiu ca undeva cineva, este si va fi fericit si mandru. Buuun.

Revim la delir si la Madrid, nici prin cap nu mi trecea, ca o simpla joaca o sa se transforme intr un urgan delirant!!

Gura ta nu si a dat inca seama, ca buzele mele sunt motorul sa poti face cu
mine ce vrei.Stiu ca tu esti culoarea din viata mea, vopsea ce picteaza in
culori tot gri ul.
Azi am sa te seduc, fara sa mi dau seama. Iti voi fura un
suspria, chiar daca va fi motivul delirului meu.!! Tananana!!!

Niciun comentariu: