rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 6 iulie 2010

Stiti ce am aflat azi?Ca baietelul meu isi doreste sa fie fericit, iar eu n am nici cea mai mica putere sa i aduc fericirea, si e adevarat.Poate nu stiu sa l iubesc, poate il iubesc si nu ideajuns de mult sau poate, poate poate.
Mi se spune ca nu sunt matura, as putea sa am posibilitatea sa i demonstrez ca sunt matura, sa i spun si sa vada lucrurile pe care le am facut eu singura, din maturitatea asta de care nu dau dovada.Sa fi gelos, nu inseamna sa fi imatur, eu cred ca sa fi gelos este o calitate, nu sa fi duci gelozia in extreme, dar sa fie gelos intr atata masura incat sa aperi ceea ce iubeste.
Faptul ca eu il iubesc, il face nefericit. Si ma doare atat de tare, dar atat de tare , enorm de tare ca il dezamagesc mereu.Dar mai bine sa creada ca l dezamagesc eu de fiecare data,decat sa credea ca l dezamagesc si altii.

Voi, astia care cititi blogul , mai multi sau mai putini, stiti cat il iubesc eu de mult, si vreau sa stiti ca indiferent de ce o sa auziti de baietelul meu in viata asta, sa stiti ca e un baiat special, diferit, e o persoana superba din toate punctele de vedere, mi ar placea sa simtiti sentimentul pe care il am eu pentru el.

Sunt lacrimi de cele mai multe ori cand vorbesc cu el sau despre el, dar nu sunt de tristete, sunt lacrimi de fericire, e superb sa l iubesc, sa ma gandesc ¨daca fac asta, el o sa simta asta¨, dar de cele mai multe il dezamagesc.

El nu stie, nu cred ca isi da seama cat de mult il iubesc, poate cred ca l mint, ca-i investighez viata, as vrea sa stiu cum sa fac sa nu l mai iubesc, doar ca sa fie fericit. Mi ar placea sa descoper o fata exact dupa gustul lui, in ceea ce priveste si fizicul si caracterul, care sa l iubesc de n ori mai mult ca mine, si care sa i aduca fericirea.Unde esti fata, unde sa te caut?Spuneti mi voi mine, cum sa nu l mai iubesc ca sa fie fericit si unde sa gasesc eu fata aia?

O secunda , as mai vrea, ca fiecare dintre voi sa traiti ce traiesc eu, sa fiti departe de tot ce iubiti si de toate persoanele pe care le iubiti, asa atio iubi si ati aprecia de n ori mai mult persoana de langa voi.

Uneori mi ar placea si sa stie de blogul asta, poate asa m ar cunoaste un pic mai mult, poate asa n as mai fi aia reaua, imatura, etc.

De azi inainte trebuie doar sa incerc sa nu l mai iubesc, si sa ma gandesc ca asa va fi fericit.
Candva, cand toata treaba pentru care eu sunt plecata acum, va prinde viata cu adevarat, stiu ca atunci va fi fericit, pentru mine.

Pentru ca tot atunci o sa am apartamentul meu, o sa traiesc eu singura, cu toate lucrurile pe care le iubesc, cu universul si sa pot sa i arat cu adv ce simt ptr el.Acum, inca e prea devreme.

Si stiu cum as putea sa l fac cu adv fericit, dar din pacate nu pot, nu am cum sa cobor o stea de acolo de la locul ei.N am cum, desi mi as dori.


Iti promit, baietelul meu micut si frumos si destept ca intr o zi n am sa te mai iubesc, sau cel putin n am sa iti mai spun ca te iubesc, n ai sa mai stii ca te iubesc, n ai sa mai simti ca te iubesc, si atunci ai sa fi complet fericit.Da mi timp, atat.


UNIVERSUL CONSPIRA!

Niciun comentariu: