rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 1 iulie 2010


Cel mai frumos mesaj pe care l am primit vreodata, de la persoana pè cat de mica si slabut pe atat de frumoasa, feminina si speciala!!! Ea e Teo cea mai Teo! Poate cele mai frumoase momente din adolescenta, liceu, etc au fost alaturi de Teo cea mai Teo !! Am cel mai frumos cadou ever de la ea, si am cutiuta cu amintiri plina de momente sclipicioase.
Ce era mai frumos decat sa o aud povestindu mi ¨glume aron-ice¨ si sa ne pierdem intr un ras larg si foarte, foarte galacios, si sa ni se adauge si un strop de Taga, incat rasul sa prinda aploare si sa se transforme intr un : ¨Ce faceti voi acolo ?Ce va hliziti ca doua maimute?N aveti ora?¨.
Sau ce e mai frumos decat sa pleci pe munte in toace, sa bei un apricot :)) si sa joci fotbal cu Dinamo ? Sau doar sa ne povestim maratoanele, care maratoane raman sub anonimat. ¨Uite asa am facut cu parul !!¨ .
E speciala, e diferita, e Teo, e cea mai Teo si traiasca LMV !!!



Cucu Teodora 1 iulie la 17:18 : Imi este dor de tine si as fi vrut tu sa fii aici
si as fii vrut ca umarul pe care plang din cand in cand sa fie al tau ,pentru ca
asa mi-ar trece mai repede. Chiar daca simteam ca nu ma intelegeai stiu ca tu ai
simtit mult mai multe decat mine si ai iubit cat o lume intreaga si stiu ca in
inima ta slabuta intra dragoste mai multa decat in toate stomacelele
posibile.Credeam ca daca incep sa nu te mai vad din timp o sa imi fie mai usor
san nu te mai vad niciodata ,dar acum stiu ca nu am crezut bine..Orium tu, tu
esti doar departe ,..atat…Si mi-ai fii fost cea mai buna prietena ..Ce mult
mi-as fii dorit sa am posibilitatea sa iti public carticica ,cred ca ti-ar fii
placut asta . Da ,imi este dor de tine !



I just love my Teo cea mai Teo , chica BOMB!

Niciun comentariu: