rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 20 noiembrie 2009




Ceva din tine ;


Deja noaptea se duce spre alt loc, dimineaţa vine si totul se desprinde..
Si sărutări ce ni le dădeam deja nu mai conteaza, am fost pentru tine ca o cenusareasa..
Si visele mele ce urmăreau au rămas intr o stea, imbratisandu le...
Si m am uitat sa vad , dacă le pot salva..
Mi o cerea inima, ptr ca ea niciodată nu o sa te uite.

Ceva din tine, doar ştiu ca ceva din tine a făcut ca sufletul meu sa se indragosteasca la nesfarsit..
Ceva din tine, ştiu doar ca ceva din tine a rămas aici si va trai mereu cu mine.


SI ochii mei ce te descopereau, se vor trezi si se vor mişca
Ca sa te revad si sa înţeleg ceea ce trebuie sa fac,
Ca sa te mai indragostesc odată.
Spune mi ca ai sa fi, ca ai sa rămîi, ca noapte te priveşte
Dacă lînga mine vei sta, pentru ca doar ochii tai m au invatat sa te iubesc
SI ajuta sa schimb în mine orice, doar pentru ca nu pot sa te pierd.

Niciun comentariu: