rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 29 noiembrie 2009

Vreau!

Azi m am trezit in patul meu,visand ca tu dormeai langa mine, am desenat pe fereastra incapatanata o fatza zambind.Si tot ce aveam iti dadeam ca sa te am in plapuma mea,sa nu poti pleca fugind,dar mi ai scapat ca si apa printre degete, mi ai scapat ca un tipat catre vant.
Vreau Vreau Vreau sa se opreasca timpul.vreau Vreau vreau chiar in acest moment sa ti aud vocea cum imi vorbeste de silele fericite ce inca nu mi ai dat,dar pe care am sa le am...
Suntem prizionerii si custile ce ne prind in visele noastre, sunt circumstantele...Suntem drumul din mijloc, dintre facut si destin, suntem distanta,si tot ce aveam iti dadeam sa te am ca plapuma , sa iti simt rasuflarea,dar mi ai scapat.
Si tot mai vreau sa te am!

Niciun comentariu: