rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 20 noiembrie 2009

Erai tu


Si-a facut bagajele cu cateva saptamani inainte
Cred ca stia ca va fi ultima sa calatorie
Cate luari de la revedere in caz ca nu avea sa se mai intoarca
Nu a uitat nici un prieten, toti au vrut sa ii fie martori.

Imi amintesc glumele la care radeam tot timpul
Nu ne-am imaginat ca nu te vei mai intoarce niciodata
Te-am amintit de atatea ori incat iti simt prezenta
Dandu-mi energia ta si amintindu-mi zambetul tau.

Erai tu cel care mi-a dat mai multe imbratisari in momentele grele
Cel care pastra cele mai mari secrete ale mele
Si se multumea doar sa ma vada fericita
Erai tu cel care a crezut ca zanele erau mai mult decat visul meu
Si mainile asta ce acum nu mai au stapan
Iti vor scrie tot timpul tie
Erai tu...

Atiu ca te-ai imprietenit si imi amintesc de acum cativa ani
Ai cunoscut pe cea mai frumoasa femeie din Ploiesti
De atunci nu ai incetat sa ii daruiesti dragostea ta
Daca distanta ma face sa te uit cum de te simt aici langa mïne?

Un comentariu:

bobo spunea...

era evident ca toti avem si o latura pe care n-o impartim cu ceilalti.o latura umbrita de trairi mult prea profunde pentru o lume atat de superficiala.am gasit in multe momente in tine un om deosebit,dar blogul asta e o alta sansa de a-mi da seama cat de speciala esti,cat de intens traiesti ceea ce pentru altii poate nici nu exista.continua sa-ti asterni sufletul pe blog,cifrat in cuvinte greoaie pe care sa ti le poata intelege doar cei la fel de profunzi si speciali ca tine!Cu respect;)