rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 21 noiembrie 2009





Si eu am sa te astept, si n am sa ma mai protesc.Stiu ca ti place mult cand sunt naturala.
Si am sa fiu foarte punctuala, nu mai vreau sa pierdem timpul,cu fiecare secunda cand intarzi pierd un sarut magic.
Si am sa mi pon rochita albastra, cea ce ti place cel mai mult, imi voi lasa parul desfacut ca sa poata dansa in vant.
Si in coltul nostru dintodeana, aerul s a parfumat, pentru ca prin toate ferestrele, dragostea noastra se intrevede.

Dar nu a venit niciodata, nu a mai ajuns si rochita mea albastra s a zbargit, si acest colt, nu mai este coltul meu, si dragostea mea nu mai este a mea.
Dar nu a venit niciodata, nu a ajuns, si eu niciodata nu voi stii ce s a intamplat, am plecat plangand si mi am lasat sufletul acolo.
Si mi ai furat coltisorul si am ramas pierduta.Unde vor pleca visele mele, pe o straduta fara iesire ?!
Si am dar jos a mea rochita, ce iti placea, oricum ma simt goala, oricum nu mai am nimic.
Dar el .. nu a mai venit.

Niciun comentariu: