rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 29 noiembrie 2009

Pentru ce ?

Pentru ce spui: "Imi pare rau" ?
Ca te ai gandit mai bine si vrei te intorci ?
Tie iti pare rau mereu...
Pentru ce imi spui ca ma iubesti daca ai negat de atatea ori si eu am ramas
Cu atatea bucatele pentru tine, spune mi pentru ce ?!

Imi spui ca n ai sa mai pleci
Ca niciodata n ai sa ma mai faci sa plang
Nu este corect sa vrei sa revi,
Daca deja uitasem de tine.

Pentru ce imi spui ca te ai gandit?Ca obisnuinta nu o sa ma termine...
Si ca am sa stau cu tine mereu
pentru ce te inseli si pretinzi
Ca am sa uit ce intens a fost sa continui
Aceasta viata fara tine?!Spune pentru ce?!

Vrei sa te intorci, spune mi pentru ce?
daca numai este nimic lafel, daca eu te am uitat?!
Daca ramai nu stiu, nu am sa te iert
Pentru ce? Spune mi pentru ce?!

Niciun comentariu: