rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 4 noiembrie 2009

Noiembrie...



Dupa-amiaza se îndepărtează, cerul este gri, iar noaptea apare fără tine.Si plîng pe o plajă , în tăcere din nou. îneacă aceasta tristeţe, nu pot sa trăiesc, valurile nu mi vorbesc de tine. Si stau culcată pe nisip si scriu din nou numele tău.


Pentru ca iti duc dorul din acel Noiembrie, cand visam împreuna ca o sa ne iubim mereu. doare, acest frig de noiembrie cand frunzele cad si mor pentru totdeauna.

Noiembrie fără tine, înseamnă sa simt ploaia căzînd, îmi spun plangand ca totul s a terminat.Noiembrie fără tine, înseamnă sa i cer lunii sa straluceasca noapte ,sufletul meu, din nou.

As vrea sa ti spun ca vreau sa întorc, numele tău este tatuat pe pielea mea. Deja se luminează, dar eu am sa te aştept.

Niciun comentariu: