rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 20 noiembrie 2009

Chiar daca nu te mai pot vedea




Daca ieri ai avut o zi trista, linisteste te, eu voi scrie cantece sa vad daca as reusesc sa te fac sa zambesti.
Daca ceea ce vrei este sa fugi, mergi, eu voi scrie cantece sa vad daca asa reusesc sa gasesc forte sa traiesc...
Nu am alte motive sa ti dau, decat aceasta frica ce ma cuprinde cand stiu ca nu am sa te mai vad niciodata.
Cred ca vad ploaia cazand la fereastra mea, te vad,dar nu esti tu si nu ploua, nu este decat reflexia gandului meu, azi cand imi este dor de tine.
Si daca vreau, te fac sa stii, prietene ,acolo unde esti tu, ca de iti lipseste curajul , eu am sa ti-l trimit, daca te simt singur, vorbeste mi, voi fi aici sa te ascult desi nu te pot vedea.
Dintre atatea lucruri cate am pierdut, as spune ca pastrez doar ce a fost magic, acel ceva nascut in mai.Priviri triste peste tot,se cuibaresc si incep sa faca parte din tot cei ce te cunosteau si acum, ploua mereu pentru ca suntem fara tine.
Si nu exista alte motive, decat aceasta friguroasa singuratate, ce ti am oferit o cu toti...


N

Niciun comentariu: