rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 20 noiembrie 2009

O mare de dor

Uite cum au trecut zilele, cum nu am mai scris, n am mai simtit, nu mi a mai fost dor, a fost ok.
A trecut si 17 noiembrie, mai e un hop si trece. Am ramas si fara tablou, da da fara tablourile mele, cu doi baietii frumosi ... "Unita cu voi, eternitatea".


Poate vreodata cineva s a intrebat cat timp tine o iubire? Cate zile, lunii sau cati ani ? Eu am gasit zilele astea un raspuns colosal, si nu e mult spus. Si am descoperit totul intr un vis. O iubire dureaza o eternitate. Si mi am dat seama ca eu iubesc in etern ! Dar ma seaca tare de tot cand cel/ceii pe care iubesti/iubesc iti arunca "nu mai ma iubesti" sau ceva de genul.. ?! oare eternitatea asta nu spune destule?

Niciun comentariu: