rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 5 noiembrie 2009

Eternitate de sentimente


Azi, mintea mea a încercat sa zboare,

Si fără nimic, iar s a imaginat lîngă tine.

Totul a fost numai culoare,

Un presentiment m a trezit

Nu contează nici cînd, dacă tîrziu sau devreme

Simt ca o sa vii

Si sufletul meu am sa iti dau .


Am mult de dat, însă nu ştiu dacă te mai cunosc,

Dar am sa aştept pana ce o sa vii tu

O sa fie magic, atît de intens si unic.

Atîta iubire de dat, cînd ai sa vii tu,

Eşti asa cum eu mereu am visat

O lumina ce mi luminează sufletul

Întîlnirea noastră întru un răsărit

O sa fie frumos, ştiu eu

Am sa te recunosc,

Unită cu tine toata eternitatea

CU mîinile tale am sa ating

CU ochii tai am sa vad

Am multe de dar, însă nu te mai cunosc


Mi te imaginez alături de mine

Prezenta ta o pot simţi

Eşti magic, unic, real.





Niciun comentariu: