rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 6 aprilie 2010

:)


Toata lumea asta vorbeste de tine, atat d clar, de exact, imi place cum unii te catalogheaza drept "strsant", pentru caeu stiu perfect ca nu esti asa. Altii te fac beat, in anumite situatii, iar eu stiu sigu ca daca ai fi beat nu ai actua asa,altii pur si simplu te barfesc pentru asa cred ca par mai interesanti, nu asta ar fi problema, pentru ca acum poate spui " de ce vorbesc eu de ei?", cand eu te jignesc fara nici cea mai mica retine, iar apoi plang in camera mea si oftez " de ce iar faci asa Raluco ?" Dar stii ce ma oftica cel mai atre? Eu te jignesc pentru ca te iubesc prea mult si ma doare asa in sufletul meu sa te vad cum si tu la randul tau imi aduci jigniri, iar daca tu spui ca la nimic altceva nu sunt mai buna ca tine, macar aici sa-ti arat ca sunt.

Atunci ei de ce te jignesc? De ce te barfesc, daca nu au nimic pentru tine? Unii cred ca ma pe mine ma pot oftica anumite chestii pe care tu le faci in momentul de fata, dar gresesc, eu te cunosc foarte bine, nu "ca-n palma", dar oricum. Si pot sa ma flu la mii de km distanta de tine, si tot te cunosc si te iubesc. Si nu au cum sa ma oftice, de ce? Pentru ca te-am iubit, tu m-ai iubit, eu am avut ceva ce ei nu or sa aiba niciodata. Si stii? Nu am avut, eu am! Te am aici, langa mine.

Si ti-as mai scrie, cat detest modul in care unii te barfesc, unii care chiar ah, au o legatura puternica cu tine.. Sa zicem ceva de familie? Si gata cu scrisul asta, baietel ca ma asteapta cineva sa-si faca nevoile afara. Micutul meu pet: Zoder. Ce coincidenta ca-l cheama ca pe tine.

2 comentarii:

ea si norii spunea...

Oricum suspini dupa el:x Unicul Zidaru:> Unicul lui volswagen:X:> ZDR:>

Pana si masina lui te-ar face sa tresari:X>:D< Ahh...Lina Zidaru:>

Rhaluca spunea...

Nu suspin, doar il iubesc!