rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 7 aprilie 2010

:(

Ruxandra Ducu: rhal
Ruxandra Ducu:
R Lina: eu
Ruxandra Ducu: ce faci ma printisor?
R Lina: sa zicem ca bine
R Lina: tu
R Lina: ?
Ruxandra Ducu: eu pe aksik..mai nimic
Ruxandra Ducu: mai stau putin si ma bag la somnic
Ruxandra Ducu:
Ruxandra Ducu: de ce sa zice ca bine??
R Lina: pai ce sa-ti zic
Ruxandra Ducu: ce-ai patit?
R Lina: plang deocamdata..peste vreo 10-20 de minute o sa-mi treaca
R Lina:
R Lina: nimic
R Lina: imi e si mie dor
R Lina:
Ruxandra Ducu: mm te cred
Ruxandra Ducu: dar gandeste-te
Ruxandra Ducu: k ai luat deja
Ruxandra Ducu: niste decizii
Ruxandra Ducu: si viata ta s-a cam intors la 90 d grade
Ruxandra Ducu: si trebuie sa mergi pe drumul asta
Ruxandra Ducu: cu fruntea sus
Ruxandra Ducu: oricat ti-ai calca pe inima
Ruxandra Ducu: si cat de dor ti-ar fi
R Lina: ..
R Lina: scuza-ma putin te rog
R Lina:
Ruxandra Ducu: ok
Ruxandra Ducu:
R Lina: ma duc sa ma sterg la ochii
R Lina:

Ruxandra Ducu: asa
Ruxandra Ducu: sterge-te la ochi
R Lina: dar nu mai scrie referitor la asta ca incep imediat sa palng
R Lina: sa ma calmez si vb apoi
Ruxandra Ducu: ok
Ruxandra Ducu: schimbam subiectul
Ruxandra Ducu: :é
Ruxandra Ducu:
R Lina: gata
Ruxandra Ducu: asa
R Lina: eu stiu
R Lina: ama les pentru viitorul meu
R Lina: stii
R Lina: e foarte usor cand esti in oras
R Lina: si spui
R Lina: adica etsi la tine in oras
R Lina: la tine in tara si spui
R Lina: "plec, ma duc, ma mut... o sa ajung pictorita, creator de moda, cacat "
R Lina: e foarte usor
R Lina: ptr ca tunci cand spui totul par roz, alb... pentru ca inca nu s-a definitivat mutarea, inca etsi acolo la tine in tara, la tine in oras
R Lina: si nu simti dezavantajele care, este logic ca sunt de n ori mai multe
R Lina: decat avantajele
R Lina: si cand am ajuns aici
R Lina: defapt de cand am plecat
R Lina: e imposibil sa nu plangi
R Lina: sa nu-ti para rai
R Lina: rau
Ruxandra Ducu: te cred
Ruxandra Ducu: dar nu renunta
Ruxandra Ducu: fruntea sus
Ruxandra Ducu: o sa te intorci si aici
R Lina: gata
R Lina: schimbam subeictul
R Lina: mai continuam apoi
R Lina: ..ca iar imi vine s aplang
Ruxandra Ducu: hai
R Lina: sau hai sa-l terminam acum si cu asta basta
R Lina: pai
R Lina: eu stiu c atrebuie sa itn capul sus
R Lina: si asa
R Lina: dar e foarte greu
R Lina: e greu
R Lina: numai de mutari si d-astea am avut parte
R Lina: si am ajuns la vb lui alex
R Lina: fug de el.. dar o sami fie mai rau\
R Lina: e greu
R Lina: e greu
R Lina: ma cac pe ele de extensii, de unghii lungi, de haine, de bani, masina, si alte chestii
R Lina: ca tot trista sunt
R Lina:
R Lina: e greu
R Lina: dar ma obisnuiesc
R Lina: viata e frumoasa atunci cand esti fericit
R Lina: dar ca sa fi feicit trebuie sa lupti si o sa lup
R Lina: lupt
R Lina: dar .. int oate alupta asta
R Lina: voi prietenii mei, unde ramaneti ?
Ruxandra Ducu: in suflet
Last message received on 07.04.2010 at 22:33
R Lina: ..
R Lina: mda..
R Lina: uneori de mult ce va am in suflet
R Lina: imi vine sa plang
R Lina: nu va vroiam in suflet
R Lina: va vroiam langa mine
Ruxandra Ducu:
R Lina: eu vb singura
R Lina: cum zicea andreea
R Lina: in clasa a7-a
R Lina: ca vb cu mine)
R Lina: eu vb cu toti
R Lina: ams cris pe un perete
R Lina: numele la toti
R Lina: si cu ce ma auta?
R Lina: ajuta?

2 comentarii:

ea si norii spunea...

Mi-a placut asta:))
"R Lina: ma cac pe ele de extensii, de unghii lungi, de haine, de bani, masina, si alte chestii"

Ral' plangi,plangi pana nu mai poti,gandeste-te cate ai lasat in urma,gandeste-te la el:) La tot ce vrei tu...Dar nu uita sa te gandesti ca noi t vrem cu capul sus:x si vrem sa vi inapoi asa cum ti-ai dorit mereu sa fi:x

Tinkerbell;;) Viata merge inainte si tu o sa fi cea mai stralucitoare zana cand te vei intoarce>:D<:x

Rhaluca spunea...

:(...