rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Promisiuni





Eram fata-n fata si nu ne spuneam nimic.
"Tu stii ce simt" , si eu imi trag privirea .
"Intre noi s-a terminat, de asta iti spun Adio."
Mainile mele tremurande ce-ti acopereau fata,
Au inecat lacrimile ce se napustesc din sufletul meu,
Iti spun ca nu inteleg ce s-a intamplat cu tine,
Si te intreb printre lacrimi unde a ramas iubirea pe care mi-ai promis-o,
"Iti promit ca ai sa ramai mereu iubita mea"
Unde or sa ramane toate lucrurile frumoase pe care le-am trait ?
"Iti jur iubita mea ca nu am sa le dau uitarii.
Nu mai plange, si promite-mi ca vei fi fericita,
Chiar de stii ca maine nu voi mai fi langa tine.
Nu mai spune ca fara mine tu nu poti trai
Eu stiu bine ca incurand vei uita ce s-a intamplat,
Iubirea pe care o astepti, o sa vina,
Acea iubire pe care eu nu ti-o pot da.
Si cand vei fi cu el , eu voi fi o amintire
Pe care o vei uita. "
Noaptea s-a apropiat si am adormit in bratele tale,
O tacere enorma imi vorbea atunci cand tu visai
"Imi simt sufletul trist ca nu am invins sufletul"
Ai spus din nou.
"Iti jur ca te-am iubit si am fost fericit langa tine,
Iti cer sa ma ierti .."



I do , i do :( .

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Casi me apaga la luz;ilegue a ser solo el eco de una voz que algun dia brillo.Pero un dia renacio la
esperanza.La luz volvio a briliar.Me di quenta que estabas ahi,gritando sin miedo, que aun creias en
mi.Y hoy por ti, Y por mi ESTOI AQUI.Con mas fuerza,sin miedo,con mi himno al amor a los corasoner
rotos que va juntanto pedacitos..I do I do Believe

No me dejas caer nunca sin ti>:D<