rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 4 aprilie 2010

Nimeni ca tine :(



Nimeni ca tine sa ma faca sa rad,
Nimeni ca tine sa stie atatea de mine,
Nimeni ca tine , sa-mi pot imparti
Rautatile, tristetile si dorintele mele de a trai.


Ai acel dar de a oferi liniste,
Stii sa asculti, pacea sa o aduci.
Ai virtutea sa ma faci sa uit,
Frica de a ma uita in intuneric
Doar tu ma poti intelege.


SI doar tu poti crede
Linistea fara un cuvant,
Doar o privirea este suficienta ca sa-mi vorbesti,
Pentru ca privirea ta pastreaza anii de momente inghetate
In amintiri pe care niciodata nu le voi putea uita.


Nimeni ca tine sa ceara iertare,
Nimeni ca tine sa valoreze aceste randuri,
Nimeni ca tine sa-mi dea protectia sa,
Ma ajuta sa merg cand mi-e greu si ma indeparteaza de durere.

Si vor trece anii si mereu voi cauta un plan
Ca sa se faca realitate visele ce
Le visam inainte sa adorm
Vrbind de timpul ce a ramas pentru mine.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Off...O sa imi fie dor de tine Raluca:(
Dar stiu ca blogul tau va fi legatura dintre noi>:D< Asta a fost si inceputul prieteniei si cunoasterii noastre:X

Niciodata sa nu incetezi sa speri:X sa iubesti:x sa lupti...Si ca sa fiu sincera sunt sigura ca te vei intoarce in Romania>:D< Nu azi nu maine...nu peste o saptamana sau o luna...Dar de intors te vei intoarce>:D<

Si vei fi iar Anahi de Romania:x indragostit de frumosul Poncho de Valea Calugareasca:X[Alex:):X]

Va fi totul bine am credinta in chestia asta...Si asta nu e un sfarsit>:D< Asa ca ai grija cf pe acolo:x>:D< Te Iubim!!!>:D<