rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 25 aprilie 2010

Vreau



Azi m am ridicat din pat visand ca tu esti aici, dormeai sub plapuma mea.
Azi am desenat pe fereastra o fata incapatanata, zambind. Tot ce aveam iti dadeam ca sa te am in plapuma mea, sa ai de unde iesi fugind.Dar imi scapi, ca si apa printre degete, ca un tipat catre vant..

Suntem prizonieri intr o inchisoare ce ne inconjoara visele, din cauza unor circumstante.Suntem drumul dintre facut si dorinta, suntem distanta.

Vreau, vreau,vreau sa se opreasca timpul, vreau , vreau, vreau in acest moment sa iti aud vocea, vorbindu-mi despre zilele fericite pe care inca nu mi le-ai dat si le voi avea.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

m-ai lasat tremurand:|
" suntem distanta."

:-< Doamne de-abia astept sa vina zilele fericite pe care inca nu ti le-a dat dar ti le va da:x Si atunci o sa radiezi din nou blondino mik:x si n-o sa mai plangi nicio secunda:x O sa razi cu pofta nevazuta dar simtita:x O sa iti vibreze sufletul si o sa iti tipe inima:x prin rasul tau:X