rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 6 aprilie 2010

IN schimb, imi este foarte dor tine


Poate era suficient sa respir, doar sa respir foarte lent.Poate era suficient sa recuperez fiecare bataie a inimii, dar ce rost are acum cand nu esti ?
Unde te afli tu in acest moment?
Pentru ca eu inca nu m-am putut obisnui, aprilie a venit, dar nu esti tu aici sau eu acolo, am sa te astept pana la sfarsit.

In schimr nu, azi nu mai exista timp pentru explicatii, nici pentru intrebari, daca te-am iubit , te iubesc sau m-ai iubit suficient, eu sunt aici si as vrea sa-ti vorbesc, acum. Acum..


Pentru ca se rup, inauntrul meu, cuvintele importante, cuvintele pe care niciodata nu le vei mai auzi , si le indes intr-o cutiute, si le fac sa iasa, doar pentru tine, una cate una aici.

Si le simti deja, cum iti saruta obrajul, cum se afla intre noi doi.

Daca-mi lipesti tu, nu le voi putea repetea aceste cuvinte, nu le voi mai putea pronunta.

In schimb, imi ploua cu amintiri, amintirile acelor zile cand alergam odata cu vantul.

Vreau sa visez ca-ti pot vorbi acum.Acum..

In schimb nu, azi nu mai este timp sa-ti explic, desi aveam deja o mie de lucruri sa-ti povestesc.Si in fata mea se afla atatea lucruri ce ma aduc la tine.

Poate era de ajuns doar sa respir, sa ti respir dragostea lent.Azi imi este asa dor de tine :(.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

"nu esti tu aici sau eu acolo"

Algun dia todo va cambiar:x>:D<

Pana si Zoder simte ca voi sunteti meniti sa fiti impreuna:X.Andrei va vede de sus si va protejeaza si va v-a ajuta sa fiti iar impreuna>:D<

O sa vezi:x Povestea asta va avea un Happy Ending:X:>