rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 10 aprilie 2010

M-ati pus pe ganduri

Mi-ati pus in minte osumedenii de situati, mi-ati intins adesea nu un brat, ci o vroba, alte ori mi-ati daruit din sperantele voatre, care erau si asa naruite, mi-ati fost alaturi cu un gand bun, daca nu fizic. Acum stau in camera mea care ma copleste cu un lila puternic, si o sumedenie de tablouri si nume, il am si pe micutul meu cutu si ma gandesc la ceea ce am discutat cu Geo,Cata, Lary, Elena in ultimul timp si sus intr-o situatie aiurea. Sa te inchid sau nu, pyticotul.blogspot.com ??? Dar daca am sa continu sa scriu, nu despre el, ci despre mine. Te ador bloguleee!

4 comentarii:

ea si norii spunea...

>:D< Of Piticotule:x Logic ca il adori>:D<:x

Hai Ral' scrie in continuare:x aici e viata ta,aici sunt sentimentele,acest blog inseamna atat de mult:X>:D<

Oana spunea...

Te citesc de mult timp...Nu numai ca stateam cu sufletul la gura cand intram pe blogul tau,dar intr'un fel m'am simtit aproape de tine si de povestea ta...Si daca o straina iti spune asta,inseamna ca faci treaba chiar buna si nu are rost sa abandonezi ceva ce face parte din viata ta:)...mult noroc in continuare,ptr ca esti o fata deosebita:*

Antonio spunea...

fii fericita si sa ai parte de tot ce-tzi doresti, dar inainte de toate gandeste-te inca o data: oare merita?

Christinne L spunea...

Daca-l inchizi, eu cred ca inchizi o parte din sufletul tau si ar fi pacat.
Asterne pe blog in continuare pentru ca simti frumos!