rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 30 aprilie 2010

MAREEEEE



Inima ne-a unit, cu ajutorul unui sarut.Fiecare bataie mi-a promis ca vei ramane mereu cu mine.
Azi, totul s-a schimbat, tu si eu am ales drumuri diferite, dar viata mea a ramas toata in buzele tale, toata cu tine.
Pielea simte lispa mainilor tale.Incerc sa inteleg de ce destinul a vrut sa ne insele, sa ma insele.
Stiu ca exista o credinta ce nu se va termina, o lumina si o privire ce ne va reintalni.
Iti spune un suflet disperat, ca te vrea langa el, ca viata fara tine nu este aceeasi.
Te rog cu sufletul sa-ti amintesti ca mi-ai promis sa te pierzi, si ca maine inseamna intodeauna.



Alte cuvinte nu gasesc, sau poate nu am nici timpul necesar sa le caut, sa stau pe acest fotoliu in fata acestei mape, un ¨deschis spre vis¨, calculatorasul meu.Ma pregatesc de plaja, de soare de mare, si tu stii pitycot.blogspot.com ca vei fi cu mine, oriunde, da tu , nu acest html, insa probabil tu nu ai sa poti vedea si simti ceea ce eu voi simti acolo, in fiecare club pe care-l voi dansa, fiecare rasarit pe care-l voi privi, si toate locurile frumoasa care ma asteapta in Benidorm si in Malaga.

Si stii ca tot timpul mi-am dorit sa fi cu mine, unde ma duc, dar mi-am vazut singura visele, tu ai avut grija doar de cel mai mare, de acea magie pe care mi-ai dat-o , sau eu am furat-o.Si acum realizez ca toata frumusetea sufletul lui, absolut tot ce se afla in sufletul meu este datorita tie.Poate tu nu ai tu talent la desen, insa mi-ai pictat sufletul perfect, si nu te-ai folosit de o panza speciala sau tuburi de culori nemtesti, ai folosit privirea si zambetul tau.

Si pentru ca tu nu o sa fi zilele astea cu mine, eu o sa filmez pe unde trec, si o sa pun aici, sa vezi, sa nu-mi spui niciodata ca nu esti cu mine oricum.


Maine e pentru todeauna!

Niciun comentariu: