rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 3 mai 2010

:X


S-au nascut niste dorinte de a ma indragosti,
S-a nascut minunea pe care am cerut-o intr-o zi,
O defilare a furnicilor prin sangele meu
Si simt iubirea pura in sufletul meu-
Azi viata mi-a spus ca niciodata nu este tarziu,
Azi, tarziul, la cadere mi-a vorbit de tine.
Si mi-a soptit la urechi sa nu fiu lasa,
A venit momentul sa fiu fericita.

Si simt cum imi stranuta sufletul,
Si te-am simtit venind cand soarele se ascundea.
Mi-am deschis aripile de la pol la pol
Si ca un zmeu m-am lasat purtata.




Asta nu este un discurs, nicio strategie,
Tu-mi conosti sufletul cum a fost si cum va fi,
Cuvintele ce spun sunt bine oneste,
Tu le-ai scos din mine si fara indoieala eu le.am scris.
Poate ca nu ma cred, cum ai ajuns,
Poate nu ma vedeau langa tine
Dar daca-mi deschid sufletul te vor gasi
Si vor intelege ce am simtit.


Am simtit norii peste privirea mea,
O calatorie a diminetii,
Si m-am trezit in tine.

Am auzit vocea privirii tale
Si fara sa-ti spun nimic
Am ingenuncheat in fata ta.

Te invit sa-mi alergam lumea intreaga
Azi stiu din nou ca te iubesc,
Invata-ma sa traiesc.

2 comentarii:

ea si norii spunea...

Superba:x

Vreau sa vorbim neaparat despre postarea asta;;):P:x

Rhaluca spunea...

nu m am indragostit!!!!