rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 21 mai 2010

Ai venit!

Am dormit, am dormit bine.Am simtit pentru cateva minute,secunde, ore , ca erai acolo. Tu si eu !! Stii ca ador sa dormim noi doi, doar tu si eu. Am uitat de dureri, de dor, tristeti, am uitat de tot, pentru ca aparent tu erai acolo. In mijlocul universului meu, erai tu. Si fix langa tine, eram eu. Si se facea ca drumul, in urma caruia tu erai acolo, a fost foarte lung. Sau momentul foarte asteptat. Iar in visul meu, au patruns franturi de realitate, nu dau detali foarte picante.Daca spun tot, intre noi si al nostru ce mai ramane?
In visul meu, se facea ca te-ai trezit.Ai cerut sa sting televizorul ( intelegi legatura cu realitatea ah?), ce televizor, ca eu nu am asa ceva in camera mea.Apoi mi-ai spus sa inchid fereastra, ca-ti este frig.Fereastra? Chiar crezi ca ti-as lasa o portita deschisa, sa mi te poata fura?Am inchis-o de cu seara.Te-ai trezit iar, mi-ai spus sa nu ma dau jos, sa raman acolo. Cum sa plec? Cum sa am dau jos si sa ma trezesc din acest vis, ce tinde spre o realitate?.. Ai adormit iar, dar nu pentru foarte mult timp.Te-ai trezit din nou, si m-ai privit !Si eu ? Dormeam!
Dormeam, eram invelita intr-o privire magica si ma simteam foarte confortabil, in sfarsit cineva ma proteja, si pusese tuturor o bariera, sa nu ma mai supere vorbele lor, sa nu ma mai ajunga nicio barfa si nicio intriga.Sa fim doar noi.Si ai fi vrut sa ma trezesti, dar nu.
Si totusi ceva te retinea, ai adormit. Si te-ai trezit a4-a oara, m-ai pupat, sa stii ca te-am simtit si mi-ai spus ca o promisiune se respecta si ca eu voi fi mereu iubita ta.Si ai spus ca este o promisiune facuta in realitate, nu intr-un vis. Dar eu nu m-am trezit si tu nu mai puteai dormi.
Si ai spus : Ralucuta trezeste-te ca sunt aici !! Si totusi m-am trezit, dar doar in vis, si da erai tu si eram noi. Si acum cred !! Cred iar!!! Si am adormit, amandoi.

Tu nu puteai dormi pentru ca eu nu-ti daduse o imbratisare, imbratisearea de Bun Venit!

Niciun comentariu: