rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 11 mai 2010

Ce este iubirea ?


O sa va scriu ce inseamna acest sentiment pentru mine, din lucruri simtite.

Ce este iubirea ? Exista atatea raspunsuri la intrebarile despre iubire.Iubirea a incantat si a dus dorul,a inspirat si a confundat. In ceea ce voi scrie mai jos, vom visita iubirea din toate unghiurile posibile, intr-o incercare de a demonstra cum aceasta emotie, sarbnatorita si misterioasa, a fost, si va fi mereu, obsesiea de durata a umanitatii, sentimntul cel mai ceresc, al meu, al tuturor.

Iubirea este o promisiune ce nu se rupe niciodata. De asta te voi iubi mereu.
Iubirea este bogatia pe care nu o vei putea cheltui niciodata . Pentru ca tot te am.
Iubirea este o samanta, ce creste in orice loc.
Iubirea este lumina ce niciodata nu se va stinge.
Iubirea este artificiul amintirilor noastre cele mai mari si baza celor mai bune vise ale noastre.
Iubirea este tot ce niciodata nu ai stiut ca vrei.
Iubirea este cunoscuta doar de cei ce iubesc.
Nu-ti face griji sa gasesti iubirea.Ea te va gasi cand va fi momentul potrivit.
Cel mai mare cadoul ce-l putem da unei persoane, este o parte din noi. Si eu l-am daruit.
Iubirea nu se poate canta de unul singur.
A iubi inseamna sa admiri cu sufletul.A admira inseamna sa iubesti cu mintea. Eu te admir cu sufletul si cu mintea.


Raluca. ( by )

Niciun comentariu: