rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 16 mai 2010

Unde iubesc ?





Acolo iubesc eu.
Unde pinii obscuri se descalecesc in vant.
Unde luna fosforescenta priveste apele ratacite.
Unde zilele urmaresc cotidianul.
Unde se deruleaza zapada, dansand in diferite forme.
Unde un pescarus de argint alunca sper apusul soarelui.
I u b e s c i n t r - o v i a t a , inalt, inalt, inalt ca si stelele.
Sau la vasla neagra a unei barci.

Singura.
Iubesc unde ma trezeam uneori, si imi era inima uda.
Acolo unde suna si rasuna marea indepartata.
Acolo unde tu esti o poarta sper paradis.
Sper paradisul terestru.
Acolo iubesc eu.
Acolo iubesc eu, si degeaba se ascunde orizontul.
Pentru ca eu iubesc aici, inca, intre friguroasele coline.
Si uneori iubesc unde-mi pleaca sarutarile, in acele barci serioase, ce alearga deasupra marii in spre locul unde noi o sa iubim.



Si iubesc acolo unde ma vad uitata, ca si aceste vechi ancore.
Iubesc acolo unde margele sunt triste cand se pune de seara.
Iubesc acolo unde se necazeste viata mea inutil si devine flamanda.
Iubesc unde te am.Unde esti tu atat de departe.
Iubesc unde plictiseala mea lupta cu lentul amurg.
Dar imi place sa iubesc unde esti tu, pentru ca noaptea vine si-mi povesteste de tine.
Iubesc unde Luna invarte rodajul unui vis etern.

Iubesc acolo unde stelele cele mai mari ma privesc prin ochii tai.
Si acolo unde eu iubesc, unde eu te iubesc, pinii din vant vor sa cante numele tau cu frunzele neruginite.




Omul nu este unde locuieste, ci unde iubeste!















Un comentariu:

elena spunea...

fara cuvinte.doar:iubeste caci stii sa iubesti atat de frumos>:D<