rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 29 mai 2010

Sunt mult prea pierduta, iubirea m-a captat definitiv.
Ador sa ma pierd cautand in cuvintele tale, dulcea zilelor de maine, azi am nevoie doar de multa rabdare.
Conserv iubirea , toata, o pun intr-un pachet si o trimit luni.
De 2 zile este atat de fericita, imi este martora zi de zi. Sta in vant la fereastra, se misca usor in pasi de vals, si cand imi intorc privirea spre ea, imi zambeste.Imi zambeste si o face atat de frumos.
La inceput era o enigma zambetul ei, acum cand o privesc mai atenta observ, ca ti-a furat zambetul, si privirea, si mi le a adus la fereastra, sa le am aproape.
Si eu ii trimit ei iubirea mea, stiu sigur ca ti o va aduce aproape, oriunde ai fi si oricat de departe ea are puterea sa te gaseasca.Si fara sa o auzi o sa ti sopteasca : te iubeste !
Si nu pot , inca, sa inchid fereastra, o las deschisa.Poate o sa te aduca aici, mai devreme de termen.Daca fereatsra va fi inchisa, cum ai sa intri ?
Ti-am facut loc destul, te astept.
Si de ai sa vii, doar am sa te privesc atat, am sa aud din cuvintele tale: inchide fereastra. Stai, priveste ma, inca nu am terminat.
Lacrimile imi cad, atat de mult ce dor imi era de tine! Si te ating ... Luna usor usor se retrage.
Nu pot sa te intreb de ce, vreau doar sa ma bucur de privirea ta. Hai.E loc si pentru tine in patul meu.
Lasa gandurile. Priveste ma!
Inca putin si adormi.Trezeste te... Luna te striga, te duce inapoi la locul tau.
Si deschid iar fereastra, inca nu mi ai spus niciun cuvant, luna te prinde, si tu mi spui : Mai e putin si vin!!



Te iubesc prichindel!!

Niciun comentariu: