rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 17 mai 2010

Jackson Alexander jr.



Am doua motive enorme sa scriu astazi pe blog.
O parte din acest post va fi pentru Andrei-Alexandru ( 17.mai.1990 - 12.septembrie.2008), si bucatia cealalta pentru fiinta ce a intrat astazi in viata mea: Jackson Alexander Koltick 17.mai.2010 .

Din noiembrie anul trecut Luna avea o alta forma, cerul o alta nuanta si marea, marea era in culmea fericiri. Zglobie si jucausa.Toata natura a prins alt inteles.
Am priomit un mail : I´m pregnant. Charlotte. Din acel moemnt totul s-a schimbat. Stiam ca am sa vin in Spania, si am stau din nou cu Jackson si Hannah, copii pe care-i consider mai mult decat copii mei.Si mai stiam si ca eu o sa am grija de ei, in special de Jackson.Dar nu ma astepta ca gasca mea de pitici americani sa se mareasca.
Timpul trecea si totul se schimba, intr-un paradis.Un paradis unde rautatile trebuiau sa ramana afara.Unde aveau loc doar zanele, eu, Jack & Hannah si micul bebelus.
Si am primit un nou mail: ¨Anca & Raluca.. My baby will be a girl. What name like you Ralu. Kissie Charlotte¨ . Primul meu gand a fost ca Jackson ramane unicul pitic american, si ma incanta destul de tare, dar nu vroiam nicio fata.Hannah era destul de frumoasa si feminina la doar 8 anisori ai ei, ca sa-i ocupe cineva locul.
Dar a venit ziua cand bebelusul a vrut sa cunoasca lumea, sa-si arate zambetul si ochisorii.A ales sa vine cu o 3 saptamani inainte, pe 17 mai.Si cum eu l-am asteptat atat de mult, cred ca asta a fost un cadoul din partea lui.Si bebelusul nu era fetita!Este baietel.
Scott, taticul lui, proaspatul tatic, ne-a sunat din nou.Recunosc, nu pe mine, ci pe mama mea. ¨Anca, soy Scott y es un niño.Dame a Ralu.¨, m-am emotionat al dracu de tare.Nu am nicio legatura de rudenie cu ei, dar mi-a ajuns iubirea pe care mi-au dat-o si tot sprijinul ca sa-i iubesc enorm.Datorita lor am inteles ca Anorexia nu are ce cauta in viata mea, datorita lor sunt astazi aici. Intrebarea legata de nume mi-a fost adresata din nou. Jackson Alexander. Stiam ca va fi o problema, primul loc copil se numea tot Jackson, dar promisiunea este promisiune si ramane promisiune.
Si de azi Jackson Alexander, este oficial finutul meu!Primul meu finut, copilul meu!!!
Si Charlote o sa aibe timp sa alerge, sa se uita la tanar si nelinistit, sa sune in Canada si sa se uite vorbind, pentru ca eu cu Jacksos si Hannah vom avea grija de Jackson Jr.
Jackson Alexander welcome in my life!!!

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Minunata postarea:x

La Multi Ani pt Jackson Jr>:D< Sa fie sanatos:x
Si stiu ca si Andrei a citit de akolo de sus>:D< Si ii zik si lui "~La Multi Ani:x~"

Si tie iti zic doar un lucru: Blondino:x>:D< niciodata nu i-ai uitat pe oamenii care au insemnat ceva pentru tine:x Si fi sigura ca nici ei nu te vor uita vrodata:X Esti o zana reala,umana,si speciala>:D< My Little RaluTinkerbell:x>:D<